Saturday 13 April 2013

It is now time for another post

Hi! It's been way too long since I last wrote, and to be honest, I haven't really been good at taking care of myself. I have recently started to go to the gym again and trying to get into shape for the summer. Since I don't live in Australia anymore I guess there is really no point for me to keep writing in English. So I will now make the switch and have a feel if that feels better.

Så, nu kör vi på svenska igen. Har som sagt börjat träna igen, men det går segt, måste fortsätta pusha mig själv. Nu när jag sitter ganska sent på kvällarna och jobbar har det blivit mycket svårare att hinna med att träna efter jobbet, så det gäller att komma upp på morgonen. De gånger jag gjort det känns det riktigt bra. Tänkte berätta lite vad vi gör nu. Vi bygger hemsidor åt företag, och tjänsten har vi mycket smart kallat för Hemsida Företag. Smart va? Vi funderar på att lansera flera tjänster. Det är mycket småföretag framförallt som vill ut på webben men som inte kan lägga 60-70 tusen kronor på en hemsida och då har vi tagit fram den här tjänsten. Det blir helt egna sidor, men kostar inte fullt lika mycket då vi jobbar med mallar och ramverk för att kunna göra jobbet snabbare. Vi gör även helt skräddarsydda jobb också, men då blir det ett helt annat pris. Det handlar alltid om hur många timmar som behöver läggas ner för att få jobbet gjort. En liten vebod kostar inte mycket att snickra ihop, men om man vill bo i ett slott så tar det längre tid att bygga och därför kostar det mycket mer. Delvis. Sen handlar det ju också om material ;)

Ska försöka skriva mer, men det här bloggen togs ju mest fram för att hålla kolla på min träningsregim i Australien, men framförallt min diet jag gjorde i samband med att vi skulle åka hem efter 5 år. Hade lagt på mig en del. Vi hörs snart! Hej!

No comments:

Post a Comment